Sık geçen başlıklar

bi turlu anlatamadim 3

ekşi profili
zulümdür, ziyandır, yazıktır.

bunun bir alt versiyonu, oralardan araçla veya üzerinizden helikopterle geçecek general seviyesi komutan durumu.

yazıcısına kadar 3 ay gece gündüz koşturuyolar zıplatıyor adeta hoplatıyorlar.
bu da diğer derbiler gibi bizim kendi kendimize çıta yükseltme yarışı olmasının çok uzağında.

derbide malesef beşiktaşı favori görüyorum.

ayrıca, beşiktaşın uefa kupası almasını canı gönülden diliyorum. inşallah lan hadi. amele olmayan taraftarınızla gayet iyiyiz. bizim de fbnin de aynı. bu iş anca böyle güzelleşir.

not: gs