bir arkadaşın mesajını aynen aktarıyorum:
geçen sene avek otomotiv'den sıfır volkswagen golf marka araç aldık. fakat 1,5 ay önce aracın tavanında çürümeler başladı ve her geçen gün büyüyor.
fotoğraflar:
https://i.hizliresim.com/7ng95n.jpg
https://i.hizliresim.com/jw3en9.jpg
çürük için avek'e gittiğimizde ilk 15-20 gün hiç arayıp sormadılar bile. saolsunlar. halbuki aracı satın alırken aracın başında 3 kişi bizimle gayet güzel ilgilenmişti. biz defalarca arayıp sorduk, peşlerinden koştuktan sonra ancak ilgilenme zahmetinde bulundular.
bu süreçte de görüştüğümüz satış müdürü ben olaya vakıf değilim diyip bizi teknik müdüre yönlendirdi. o da ben vakıf değilim deyip bizi kaporta sorumlusuna yönlendirdi. o da ben vakıf değilim, izindeydim deyip satış sorumlusuna yönlendirdi. satış sorumlusu da bu departmana daha 2 gün önce atandım ben hiç bir şey bilmiyorum dedi. yani avek otomotiv'de kimsenin kimseden haberi yok. yada bizi bıktırmaya politikaları bunlar.
kendileri bir süre doğuş otomotivle de görüştüklerini söylediler ve sonuç olarak da "dolu yağışından olmuş olabilir, bizi ilgilendirmez" dediler
yine bastırmaya devam ettiğimizde ise avek otomotiv "çürümeyle ilgili doğuş otomotivle görüşün, neticede biz aracı onlardan alıyoruz" dediler, biz de doğuş otomotivle görüştük onlar da "muhatabınız avek otomotiv'dir. biz ne işlem yapıldığını bilemeyiz" dediler. yani iki taraf da sorumluluğu birbirinin üzerine attı.
dolu yağışından olmuş olabilir denildiğinde zaten hem sinirden kan beynimize fışkırdı hem de bu komik açıklamadan dolayı açıkçası bir süre tebessüm ettik. volkswagen'in aracları dolu yağışında çürüyor mu dedik? sustular. bize "belki de siz tavana asit döktünüz bilemeyiz" dediler.
daha sonraki günlerde ısrar ettiğimizde ise "aracı 77 bin tl'ye geri alabiliriz" dediler. aracın şuan 2. el değeri piyasada 95-100 bin tl. neden onların fabrikasyon hatasından dolayı 77 bine satalım? ayrıca istanbul'da şiddetli dolu da yağmadı ve tavanda göçük falan da yok. tavandaki boya her geçen gün kalkıyor. bide madem suçunuz yok neden aracı geri alalım diyorsunuz?
77 bine alıp, tavanını boyayıp birine 100 bine satmak mı amaçları? yani hatalı araçlarını bizden alırken bile kar etme düşüncesindeler.
ilerleyen günlerde mahkemeye falan vereceğimizi söyleyince ise fiyatı 80 bin tl'ye çıkardılar. biz tabi kabul etmedik.
tavandaki çürümeyle ilgili avukata verebilmemiz için yazılı bir rapor istediğimizde ise vermemekte direttiler. "mahkeme bizden istesin, verelim" dediler.
sonuç olarak biz fırsatçı değiliz, illa bize 2017 model sıfır araba verin veya 100 - 150 bin tl verin demiyoruz. aracın 2. el piyasası ne ise o rakamı bize verin aracı geri alın dedik.
buarada aracımızın garantisi de 6 yıllık. satın alırken ekstra ücret ödeyip garantiyi uzun süreli almıştık. o kadar hevesli, iyi niyetliydik yani.
1,5 aydır çürük daha da artıyor ve biz korkudan aracı kullanamıyoruz. kapıda yatıyor. aracın daha kredi taksiti sürüyor ve biz her yere taksi veya toplu taşıma araçlarıyla falan gidip geliyoruz.
Sık geçen başlıklar
ekşi itiraf
1352
ekşi sözlük dertleşecek insan veritabanı
822
beşiktaş
389
masterchef türkiye
285
erkek yazarlardan kadın yazarlara sorular
277
öğrenildiğinde ufku iki katına çıkaran şeyler
258
kemal kılıçdaroğlu
232
bitcoin
231
galatasaray
231
fatih terim
193
ali koç
173
fenerbahçe
168
anın fotoğrafı
166
şenol güneş
163
muharrem ince
161
bedelli askerlik
149
ekrem imamoğlu
148
game of thrones
146
ikinci el otomobil piyasası
144
pazar sabahı erken kalkmak için bir neden
143
survivor 2022 all-star
142
survivor 2017
130
survivor 2016
118
arda turan
110
arda güler
106
bu saatte hala uyumama sebebi
105
borsa istanbul
102
mauro icardi
99
survivor 2020 ünlüler-gönüllüler
99
gibi (dizi)
98
masterchef türkiye 2023 all-star
98
mario gomez
97
meral akşener
92
aykut kocaman
88
fernando muslera
82
cristiano ronaldo
77
survivor 2024 all-star
77
2016 turizm krizi
74
lionel messi
74
cumartesi sabahı erken kalkmak için bir neden
72
devlet bahçeli
72
fikret orman
72
mustafa kemal atatürk
71
robin van persie
71
vodafone arena
71
yaran inci sözlük entry'leri
70
radamel falcao garcia
69
şu anda çalan şarkı
68
burak yılmaz
66
rusya ukrayna savaşı
66
çaylak onay listesi
65
selahattin demirtaş
63
okan buruk
62
emlak balonu
60
kızılcık şerbeti (dizi)
58
sergen yalçın
58
survivor 2021 ünlüler-gönüllüler
58
ufak tefek cinayetler
58
erkeklerden kadınlara sorular
57
müge anlı ile tatlı sert
57
2016 ekonomik krizi
56
ersun yanal
56
şu an okunan kitap
56
masumlar apartmanı
55
ricardo quaresma
54
muhammed kerem aktürkoğlu
53
sinan oğan
53
vitor pereira
53
survivor 2018 all-star
51
vatanım sensin
50
oğuzhan özyakup
49
ozan tufan
49
ümit özdağ
49
üstteki yazarın nickinin düşündürdüğü
49
aziz yıldırım
48
cenk tosun
48
yaran facebook durum güncellemeleri
48
2018 ekonomik krizi
47
ismail kartal
47
neden sevgilin yok
47
altay bayındır
46
çağla tuğaltay cinayeti
44
donald trump
43
sabire meltem banko
43
suriyeli sığınmacılar
43
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı
42
kim milyoner olmak ister
42
vincent aboubakar
42
igor tudor
41
jorge jesus
41
mesut özil
41
behzat ç.
40
pfizer biontech covid-19 aşısı
40
yüzüklerin efendisi (dizi)
40
jan olde riekerink
39
#pınarürünleriboykot
38
beyaz futbol
38
cüneyt özdemir
38
nevşin mengü
38
kafasinagore 2
ekşi profiliroman okuyarak, en azından hiçbir yazmayı öğrenebilirsiniz... entry okuyarak da öğrenilebiliyor tabi. başlığın ilk hali: (bkz: roman okumanın hiç bir faydasının olmaması)
09.02.2017 · 2. sıra
kafasinagore
08.02.2017 03:05 ~ 12:21