arkadaşlar;
konu ile ilgili cidden yardıma ihtiyacım var. yaklaşık 10 gündür hiçbir sonuç alamadım ve artık tek çarem sosyal medya aracılığı ile sesimi duyurmak. bendeniz aylarca dişimden, tırnağımdan arttırıp para biriktirip salonumu yenilemek istedim. ve 27 nisan 2019 tarihinde ıstanbul maltepe alfemo sönmezler mobilya'dan bir televizyon ünitesi ve de samsung'dan qled 65" televizyon aldım. ıkisi de 29 nisan'da yetkili servis elemanları tarafından kuruldu. kurulum sonrası görüntü
17 eylül pazartesi gecesi salondan çıkıp tam odama giderken evin içinde bir gümbürtü koptu, deprem oldu ve bir yerler yıkıldı sandım. koşarak salona gittim. salona gittiğimdeki görüntüler ise şöyleydi ; salon 1,salon 2 ve salon 3
yepyeni televizyonum ise darbeden zarar görmüş ve çalışmıyordu televizyon
daha da güzel bir görüntüyü ise duvarı iyice kontrol ettiğimde fark ettim. televizyon ünitesinin parçası olan yaklaşık 10 kg. ağırlığındaki rafını bakın nasıl dübele nasıl vidalarla monte etmişler;
vida 1, vida 2
bütün gece sinirden uyuyamadıktan sonra ertesi sabah alfemo ve samsung servisini aradım, olayın aciliyetini bildirip kayıt açtırdım ve beklemeye başladım.
18 eylül çarşamba günü önce samsung servisi geldi ve darbeden dolayı eğildiğini, ekranın değişmesi gerektiğini bildiren rapor tuttu. hemen akabinde ise alfemo servisi geldi, nasıl montaj yapıldığına baktı, fotoğraf çekti ve hatalı montaj yapıldığını, genel merkeze bildireceklerini söyleyerek çıktılar. fotoğraflarda da göreceğiniz üzere itiraz edebilecekleri hiçbir nokta yoktu.
ve ben o günden bu yana her gün sabırla tüm iyi niyetimle alfemo servisini arayıp, çözüm rica ederek bekledim. ve nihayet 2 gün önce bildirdikleri sorunun tv ünitesini aldığım bayileriyle ilgili olduğu ve sorunu onların çözecekleri idi.
dün ise sönmezler mobilya'yı arayarak "salonu ve tv'yi kullanamadığımı, acilen çözüm istediğimi" bildirdim. ilgili kişi bana "konunun yöneticilerinde oldukları, toplantı sonrası karar verdiklerinde bana dönüş yapacaklarını" söyledi ve telefonu kapattı.
ve tabii ki bütün gün boyunca bir dönüş yapmadılar, bugün tekrar aradığımda ise "yapabilecekleri hiçbir şey olmadığı, tv ünitesi'nin düzgün takıldığı, takıldıktan sonra ertesi gün düşse anlayacaklarını ama sorunun benimle ilgili olduğu ve zararımı karşılamayacakları" idi. bu cevap üzerine güler misiniz ağlar mısınız arkadaşlar? birbirimize girdik telefonda ama ben bu kadar zeytinyağı, müşteri memnuniyetinden anlamayan, geri dönüş yapmayan, kötü ve kalitesiz bir firma görmedim. lütfen bu konunun duyurulması için yardım edin bana
mesajla soranlar için not: bu süre zarfında alfemo bir kez bile beni aramadı ya da dönüş yapmadı. en son aradığımda da müşteri hizmetlerinden "biz hatalı montaj diye bildirmişiz, bizden çıkmış, şikayetinizi bayiiye bildirin, burayı arayıp duruyorsunuz" diye azar işittim üstüne üstlük
sorular üzerine gelen diğer edit: tv yeri hiç değişmedi, tv ünitesinin üzerine koyuldu, ki bu resimde de göreceğiniz üzere başka bir yere almam, değiştirmem vs mümkün değil. yanda dolaplar var ve tv'yi koyabileceğim tek yer orası tüm görüntü
ayrıca tv'yi de 15 bine almadım :) son biten q6 serisiydi, şu anki q8 serisinin neredeyse yarı fiyatıydı
edit 3: kullanıcı hatası olduğunu düşünenler kurulum sonrası görüntü iyice bakabilir, o minicik bölmelere ne kadar ağır bir şey konabilir ki, sadece bunlar vardı . ayrıca tüketici hakları kanununda ayıplı mallara ilişkin " ilk 6 ay içerisinde ortaya çıkan ayıbın karine olarak satış esnasında da var olduğu kabul edilmektedir. bunun aksini ispatlama yükümlülüğü satıcı üzerindedir. satış üzerinden 6 ayın geçmesi halinde ayıbın satış anında da mevcut olduğunu ispat yükümlülüğü tüketici üzerindedir."
edit 4: cana bir şey olmaması en büyük tesellim. benim bıdıklar devamlı tv önünde yatar normalde bıdıklar
Sık geçen başlıklar
ekşi itiraf
1352
ekşi sözlük dertleşecek insan veritabanı
822
beşiktaş
389
masterchef türkiye
285
erkek yazarlardan kadın yazarlara sorular
277
öğrenildiğinde ufku iki katına çıkaran şeyler
258
kemal kılıçdaroğlu
232
bitcoin
231
galatasaray
231
fatih terim
193
ali koç
173
fenerbahçe
168
anın fotoğrafı
166
şenol güneş
163
muharrem ince
161
bedelli askerlik
149
ekrem imamoğlu
148
game of thrones
146
ikinci el otomobil piyasası
144
pazar sabahı erken kalkmak için bir neden
143
survivor 2022 all-star
142
survivor 2017
130
survivor 2016
118
arda turan
110
arda güler
106
bu saatte hala uyumama sebebi
105
borsa istanbul
102
mauro icardi
99
survivor 2020 ünlüler-gönüllüler
99
gibi (dizi)
98
masterchef türkiye 2023 all-star
98
mario gomez
97
meral akşener
92
aykut kocaman
88
fernando muslera
82
cristiano ronaldo
77
survivor 2024 all-star
77
2016 turizm krizi
74
lionel messi
74
cumartesi sabahı erken kalkmak için bir neden
72
devlet bahçeli
72
fikret orman
72
mustafa kemal atatürk
71
robin van persie
71
vodafone arena
71
yaran inci sözlük entry'leri
70
radamel falcao garcia
69
şu anda çalan şarkı
68
burak yılmaz
66
rusya ukrayna savaşı
66
çaylak onay listesi
65
selahattin demirtaş
63
okan buruk
62
emlak balonu
60
kızılcık şerbeti (dizi)
58
sergen yalçın
58
survivor 2021 ünlüler-gönüllüler
58
ufak tefek cinayetler
58
erkeklerden kadınlara sorular
57
müge anlı ile tatlı sert
57
2016 ekonomik krizi
56
ersun yanal
56
şu an okunan kitap
56
masumlar apartmanı
55
ricardo quaresma
54
muhammed kerem aktürkoğlu
53
sinan oğan
53
vitor pereira
53
survivor 2018 all-star
51
vatanım sensin
50
oğuzhan özyakup
49
ozan tufan
49
ümit özdağ
49
üstteki yazarın nickinin düşündürdüğü
49
aziz yıldırım
48
cenk tosun
48
yaran facebook durum güncellemeleri
48
2018 ekonomik krizi
47
ismail kartal
47
neden sevgilin yok
47
altay bayındır
46
çağla tuğaltay cinayeti
44
donald trump
43
sabire meltem banko
43
suriyeli sığınmacılar
43
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı
42
kim milyoner olmak ister
42
vincent aboubakar
42
igor tudor
41
jorge jesus
41
mesut özil
41
behzat ç.
40
pfizer biontech covid-19 aşısı
40
yüzüklerin efendisi (dizi)
40
jan olde riekerink
39
#pınarürünleriboykot
38
beyaz futbol
38
cüneyt özdemir
38
nevşin mengü
38
bentorn 2
ekşi profili
(bkz: kutahya barinaginda kopeklerin birbirini yemesi) başlığında okuduğumuz insanlık dışı olaylardan sonra sağduyu göstererek kalan hasta çocukları (sağ kalanların hepsi hasta diye bilgi aldım, bu durumda hepsi oluyor)eskişehir'de özel bir kliniğe aldırarak bakımlarını üstlenmesiyle gönlümde taht kurmuşlardır berrak turşuları bundan sonra ölene kadar berrak turşuları yemezsem ne olayım
28.12.2016 · 4. sıra
bentorn
13:26 ~ 23:17