Sık geçen başlıklar
bir türk mahkemesi, ikameti ülke sınırlarında olan iki türk bireyin boşanma davasında nafakayı neden dolar olarak belirliyor ki? vallahi aklıma takılan tek şey bu oldu.

edit: arkadaşlar cevaplar için teşekkürler. kafi geldi. mesaj atan avukat arkadaşlarla kendimize özel baro kurmaya karar verdik.

gayretullah editi: arkadaşlar mahkemede taraflar para birimini kendileri belirliyormuş. yani dolar ödensin konusunda anlaşıldıysa dolar ödeniyor.