Sık geçen başlıklar

johndorian 1

ekşi profili
tek soyleyecegim sey su:

maci ingiliz kanalindan seyrediyordum. ingiliz yorumcularin aboubakarin 2. golunden sonra acaba ofsayt mi degil mi diye tartisirken soyledikleri sey suydu: "napoli'nin bu macta kazandigi iki sacma penaltidan sonra herhangi bir karara itiraz etme gibi bir hakki yok"