hakaret falan değildi bu kelime yıllar yılı. sosyal medyanın peydah olmasıyla her boka duyar kasan sikindirik bir tayfa var, o tayfanın götten uydurmaları bunlar hep.
50 yıl boyunca "eti negro" olarak üretilen bisküvi bile bu duyarcı denyo gerizekalı tayfa yüzünden "eti nero" oldu.
türkler zencileri her daim sevmiştir, hele hele sporcu olan zencilere özel ihtimam gösterirler, ayrıcalıklı sevgileri vardır. bu amk duyarcıları yüzünden hiçbir kötü anlamı olmayan kelime ırkçılıkla bağdaştırılır oldu, "siyahi" diye sikik bir kavram çıkarıldı.
03.02.2024 · 16. sıra
sercomputer
02.02.2024 11:48