Sık geçen başlıklar

zazaca kürtçe değildir 1

ekşi'de gör
ben zazayım. kürtlerle bir problemim yok. aslında hiçbir ırkla bir problemim yok, zira ırkları önemsemiyorum. lakin türkleri faşistlikle suçlayan tiplerin zazalara sormadan zazaları kürt ilan etmesi oldukça komik geliyor bana.