Sık geçen başlıklar

zarrab ve yakınlarının varlıklarına el konulması 2

ekşi'de gör
sıçtıktan sonraki sıvama kısmıdır.

ulan bu adamlar o kadar basiretsiz, iş bilmez, öngörüsüz ki, bayram değil seyran değilken zarrab'ın abd'ye gidip yakalandıktan sonra gelişmesi muhtemel olayları düşünemediler. sözlükte bile zarrab yakalandıktan sonra bu işte bit yeniği var denildi, bu adamı konuşturup kirli çamaşırları dökecek denildi ama ülkeyi yönetenler ancak 2 hafta önce uyandılar olaya.

2 hafta önce uyandı dediysem de nota falan verdiler hala olayın nereye gideceğini kestiremediler. uğruna abd'ye nota verdikleri adamın şimdi de mal varlığına el koymuşlar:) işte bu adamlar 16 senedir ülke yönetiyor lan. acı ama gerçek.