haklı bir tepki ve çağrıdır.
ben ödemiyorum, götü yiyen özel şirket kesmeye gelebiliyorsa gelsin. hic sikimde olmaz sopayla döver gönderirim adamı.
memlekette 20 yildir akpnin hayatimizi siktigi yetmedi şimdi bir de 5li ceteye domaltiyorlar milleti. devletten 38 kr'a al bana 206 kuruşa sat üzerine bir de kaçak kullananlarin bedelini de bize sok. yok öyle yağma.
ödemiyorum,zerre sikimde değil. götü yiyen insan evladıni elektrigimi kesmesi icin bekliyorum. hadi bakalım hodri meydan.
11.02.2022 · 2. sıra
second
10.02.2022 00:00