Sık geçen başlıklar

zam geri çekilmezse elektrik faturamı ödemeyeceğim 2

ekşi'de gör
haklı bir tepki ve çağrıdır.

ben ödemiyorum, götü yiyen özel şirket kesmeye gelebiliyorsa gelsin. hic sikimde olmaz sopayla döver gönderirim adamı.

memlekette 20 yildir akpnin hayatimizi siktigi yetmedi şimdi bir de 5li ceteye domaltiyorlar milleti. devletten 38 kr'a al bana 206 kuruşa sat üzerine bir de kaçak kullananlarin bedelini de bize sok. yok öyle yağma.

ödemiyorum,zerre sikimde değil. götü yiyen insan evladıni elektrigimi kesmesi icin bekliyorum. hadi bakalım hodri meydan.
kemal kılıçdaroğlu'nun açıkladığı olay.. şimdi iktidar zamları geri alsa bir dert, almasa bir dert.

halk için zaten bir dert de, iktidar için de zor bir durum. zamları geri alsa, "kılıçdaroğlu bastırdı ve zammı geri aldırdı" diyecekler. zamları geri almasa bu sefer de zamlardan dolayı bunalan halk iktidardan daha da bir soğuyacak. birkaç puan oyları birden düşecek...

iktidarı fena sıkıştırdı..

edit: kılıçdaroğlu'nun elektriğinin kesilmesi hususunda da olabileceklere dair tahminlerimi de şurada yazdım.
kemal kılıçdaroğlu'nun ev elektriğinin kesilmesi