bir y kuşağı olarak esas ben tiksiniyorum. rakı kültürü mü kaldı allah aşkına! babamın, dedemin meyhane fotoğraflarına bakıyorum herkes takım elbise giyinmiş, usturuplu şekilde yemeğini yiyip rakısını içip sohbetini ediyor. taşkınlık yok, azgınlık yok, kimseye salça olmak yok, içip içip kusmak gibi rezillikler yok, herkes nerede duracağını biliyor, limitini biliyor insanlar. öz saygısı var insanların, kendini rezil etmeme, başkalarına rahatsızlık vermeme ahlakı var.
şimdi öyle mi?
yeni nesil meyhane diye bir sıçmık türettiler. pavyon bile daha nezih kalır yanında! ellerde rakı bardakları havalarda hayvan gibi böğürmeler, ona buna askıntı olmalar, için içip anırmalar, pezevenk gibi yaka bağır açık giyim tarzları...
rakı kültürü mü kaldı ki sevilsin! her şeyin içine sıçıldığı gibi para uğruna bunun da içine sıçıldı. elimde güç ve kudret olsa da alayını yerle bir etsem.
28.12.2022 · 36. sıra
hakkak
27.12.2022 10:45 ~ 10:56