son yıllarda kendine çekidüzen veren yegane kargo firmasıdır. eski imajları benim gözümde azalmaya başladı. gerçekten fena hizmet sunmuyorlar. iş yükü en fazla olan kargo firmasıdır .
edit: okuyan herkes fav atsın nolur. debeye giren hiç entryim olmadı.
20.07.2022 · 43. sıra
44luler
19.07.2022 11:13 ~ 12:49