Sık geçen başlıklar

yurtdışı tatili sonrası türkiye'yi beğenmeyen tip 1

ekşi'de gör
salaktır. türkiye'yi beğenmemek için yurt dışına çıkmaya, orayı görmeye gerek yok. biraz akıl, mantık sahibi her insan ne ortadoğu ne de avrupa olabilmiş, sıçılmış bok gibi ortada kalan bu ülkeden ve kendini avrupada yaşıyor adleden insanından hiç bir şey olmayacağını bilir.