Sık geçen başlıklar

yurtdışı çıkış harç pulu bedelinin 1500 tl olması 3

ekşi'de gör
bence asıl konuşulması gereken şey yurtdışı çıkış harcının kaç tl olduğu veya olacağı değil neden böyle bir harç olduğudur.

sen vatandaş olarak daha en başından beri olmaması gereken bir harcın varlığını sorgulamaz ve itiraz etmezsen 1000 tl de yaparlar 10.000 tl de yaparlar.
inadına gideceğim o yurtdışına. bu ülkede kendi vatandaşın tatil yapamıyorsa, kendinde arayacaksın hatayı. bıktık orta kesime yapılan zulümden. zengin zaten çıkıyor her şekilde. şurda senede bir kere keyif alarak yapmak istediğimiz gezilere de engel olmaya çalışıyorlar. olan bizlere oluyor. çok sıkıldım ben bu ülkeden, zihniyetten asla buraya ait hissetmiyorum. tükendik yorulduk bıktık. düşün artık vatandaşın yakasından.