Sık geçen başlıklar

yurt dışı çıkış harç pulunun 50 lira olması 2

ekşi'de gör
“abisi yurt dışına çıkıyorsun sende var para.bizede ateşlesene bee”
vergiler ve zamlar hep solcuların daha çok kullandığı hizmetlere geliyor nedense dedirten durum.

bu kadar fikren ve duygusal olarak bölünmüş, bir diğerini vatan haini, düşman olarak gören bir ülke nasıl hala ayakta kalabiliyor çok merak ediyorum.