eğer iyi bir şey yapmak istiyorsa özel ders için hoca tutmalıydı kendi kesesinden. sonra sınava tekrar girerlerdi. bu hukukun kişiye özel çiğnenmesidir. ama ben ne diyorum ki. ülkede hukuk mu kaldı
edit: uyarılar ve favlar için teşekkürler yazım hatası düzeltildi
debe editi: ama onlar engelli duyarına istinaden; o zaman ülkede o konuda düzenleme yapılsın, ateist engelli bir genç fizik okumak isterse o da girebilsin, o zaman diyecek sözümüz olmaz. buradaki işlemin kızlar türbanlı ve ilahiyat okumak istedikleri için yapıldığını inkar edebilecek olan var mı? bir de misafir öğrenci diye falan mesaj atanlar var, o da hukuki değil
13.08.2019 · 3. sıra
karizmatik bir nick olsun
12.08.2019 10:13 ~ 12:39