şimdi gözümün önünde bir kişi 10:01 de koşarak kapıya gitti, arkada veliler polislere kapıyı kapatma diye bağırdılar ve çocuk içeri girdi.
bence saat 10 dan sonra alınmayanlar kadar alınanların da ülkede haber değeri olması lazım. şimdi o çocukları içeri almayanlar işini yaptı, peki diğerlerini içeri alanlar kul hakkı yemedi mi? bence çok büyük bir vebal ve sorumluluk, bunu düşünce ben olsam ben de saat 10:00 dan sonra allahın kulunu içeri almazdım, kural kuraldır.
20.06.2022 · 37. sıra
ekmekarasisomun
19.06.2022 10:07