salgından aşı sayesinde kurtulmuş kimselerin sorduğu soru. bir kısmı da gene olmam diye cevaplamaktadır.
o beklediğiniz büyük "hepsi fake'miş" haberi gelmedi, sokaklar aşı olup pat küt yere düşenlerle dolmadı, bir iki sene geçsin gör bak dediğiniz bir iki senenin ilk senesi bitti ve hiçbir şey zannettiğiniz gibi gerçekleşmedi. öğretmen linci, doktor linci, kiracı linci gibi aşı olanları da linç etmeye çalıştığınız şu mecrada sonunda birileri kalkıp size haklıymışsınız demedi. attığınız her saçma tweet'in altına birisi gelip açıklamasını yaptı. baskı kurdunuz, stk gibi çalıştınız, gündem yarattınız, eyvallah, ama hiçbir işe yaramadı.
biz sizden yediğimiz küfürle kaldık, sizin bir kısmınız yakınlarına covid bulaştırmasıyla kaldı. yapacak bir şey yok. bu kafayla gittiğiniz sürece ikinci pandem de gelir üçüncü de.
24.04.2023 · 39. sıra
planescapetorment
23.04.2023 08:41