Sık geçen başlıklar

yeterince yaşadım bu kadarı yeterli denilecek yaş 2

ekşi'de gör
36 yaşındayım.

açıkçası yaşayacağımı yaşadım modundaydım.

2 gün önce araçla ağaca bodoslama daldıktan sonra diyorum ki hiç de öyle değilmiş.

o hakimiyeti kaybedip çaresizce ağaca çarpacağını anladığın o 1-2 saniye gerçekten fazlasıyla uzun ve korkunç bir an. her ihtimal aklından geçiyor.

şimdi allah ölümü aratacak dert hastalık vermesin ama yaşarsam 70 yaşında bile hazır olabileceğimi sanmıyorum. kazın ayağı öyle değilmiş.
38 yaşındayım en az 60 sene daha yaşamak istiyorum. umarım daha fazlası mümkün olur:)