36 yaşındayım.
açıkçası yaşayacağımı yaşadım modundaydım.
2 gün önce araçla ağaca bodoslama daldıktan sonra diyorum ki hiç de öyle değilmiş.
o hakimiyeti kaybedip çaresizce ağaca çarpacağını anladığın o 1-2 saniye gerçekten fazlasıyla uzun ve korkunç bir an. her ihtimal aklından geçiyor.
şimdi allah ölümü aratacak dert hastalık vermesin ama yaşarsam 70 yaşında bile hazır olabileceğimi sanmıyorum. kazın ayağı öyle değilmiş.
09.12.2023 · 8. sıra
crysisanthem
08.12.2023 00:04