Sık geçen başlıklar

yerli turistin bıraktığı yemek masası 1

ekşi'de gör
tamamen insanına göre değişir. benim kaldığım otelde de bu masaları hep ruslar bırakıyordu. garsonlar onlardan hep şikayetçi idi. peki dedim türkler? abi bizimkilerin canını yiyeyim modundalar, bize ekstra ilgi gösterdiler resmen. ayrıca alanya abi, bedava otel olsa gitmem.

ayrıca bu girdi de türkleri savunmuyorum ama özellikle otel çalışanlarının kendi vatandaşına bu tarz muamelesi çoğu otelde var, böyle bir kanı var.

edit: imla.