nasıl insanlarla muhatapsınız anlamıyorum ki.
altı üstü yer silmek. bir erkek okulunda, iş yerinde, çıraklığında, askerliğinde, evinde vs vs bunu yapar.
gayet olağan bir şey yani. kutsayalım mı?
25.10.2020 · 46. sıra
remimedar
24.10.2020 13:20