Sık geçen başlıklar

yeni rakı'nın almanya'da yayınlanan reklamı 2

ekşi'de gör
70'lik yeni rakı türkiye'de 175 lira; almanya'da ise sadece 16 euro ve rakı bizim rakımız. bize ucuz olması gerekirken en pahalı bize satılıyor. tabii işin içinde vergiler mergiler de var. global reklamı olsa, istanbul'u anlatsa ne ki bizim millet içemedikten sonra...

edit: 24 euro yazdım, 16 euro dediler. 11-12 euro'ya alanlar varmış.
bir ürün düşünün ki, üretildiği ülkede reklamı yapılamayıp başka bir ülkede reklamı yapılmaktadır.

ne tuhaf değil mi? vay rakıcı almanlar vay..!

önemli not: türkiye'de ilk rakı fabrikası, 1901 yılında 2. abdülhamit zamanında kurulup faaliyete geçmiştir. "deniz kızı rakısı" ve "üzüm kızı rakısı" olarak iki ayrı marka ile.