haklıdır. köle lazımsa mühendis değil köle ilanı vereceksin.
Sık geçen başlıklar
yeni mezun mühendisin 2 bin 500 tl'yi beğenmemesi 5
ekşi'de gör(#114023650) :) ne ara patron oldun çen. tanım gereği gayet haklı bir durumdur.
2 bin 500 çok olmuş hatta asgari ücretin altında başlasınlar
adam ilan açmış.
-ingilizceyi çok iyi bilen
-askerliğini tamamlamış
-seyahat engeli olmayan(oradan oraya yollucam seni diyor)
-solidworks autocad'ten birini ve en az bir analiz programı bilen
- tercihen(almanca, rusça ve arapça) dillerini bilen
-esnek çalışma şartlarına uygun( eşek gibi çalıştırıcam mesai ücreti vermicem diyor.
ve bu adama 2500 tl vereceksin.
diğer taraftar hiçbir eğitimi olmayan asgari ücretli 2000 tl alacak ve siz bunu savunuyorsanız katıksız .. çocuğusunuz net.
-ingilizceyi çok iyi bilen
-askerliğini tamamlamış
-seyahat engeli olmayan(oradan oraya yollucam seni diyor)
-solidworks autocad'ten birini ve en az bir analiz programı bilen
- tercihen(almanca, rusça ve arapça) dillerini bilen
-esnek çalışma şartlarına uygun( eşek gibi çalıştırıcam mesai ücreti vermicem diyor.
ve bu adama 2500 tl vereceksin.
diğer taraftar hiçbir eğitimi olmayan asgari ücretli 2000 tl alacak ve siz bunu savunuyorsanız katıksız .. çocuğusunuz net.
ülkemizin mühendis yetistirmek konusunda yeteneksiz oldugunu kabul etmekle beraber baslik sahibinin iyi bir mühendisin üniversite sinav siralamasina göre belirlenebilecegi savina katilmiyorum... diger taraftan hicbir vasfi olmayan bir iscinin 2000 tl uzeri maas aldigi cografyamizda mühendis diplomasina sahip birisine benzer maas verilmesinin savunulmasini da ahlaksizca buluyorum... mühendislerin kalitesiz yetismesi ülke egitim sistemiyle alakali bir durum daha çok... yine tekrarliyorum iyi bir mühendis oldugunu düsünen arkadaslar veya iyi bir mühendis olma yolunda ilerlemek isteyen arkadaslar kendilerini bu kan emicilere kullandirtmasinlar gidin pazarda limon satin, garsonluk, kasiyerlik yapin daha fazla kazanirsiniz...