aslında güzel birşey.
kimliğinizi verdiğiniz görevli sizi memleketinizden dolayı kayırmayacak veya işinizi zorlaştırmayacak.
keşke isim de yazmasa da kimlik kontrolünden sonra facebook'tan ekleme olayları olmasa.
12.05.2017 · 47. sıra
garipbasci
11.05.2017 11:55