geçiş ücretlerinin emniyet müdürlüğüne pahalı geldiğinden konulmuş yasaktır.
bizzat devletin koyduğu fiyatlar,devletin bir kurumuna yüksek geliyor ama söz konusu halk olunca sorun yok dimi?
10.12.2016 · 41. sıra
mdh
11:01