Sık geçen başlıklar

yeni köprülerden geçişin polise yasaklanması 1

ekşi'de gör
geçiş ücretlerinin emniyet müdürlüğüne pahalı geldiğinden konulmuş yasaktır.
bizzat devletin koyduğu fiyatlar,devletin bir kurumuna yüksek geliyor ama söz konusu halk olunca sorun yok dimi?