Sık geçen başlıklar

yeni köprüler pahalı değil eskileri ucuz 1

ekşi'de gör
yeni bir "zam değil, güncelleme" vakası.

az önce tv de gördüğüm habere göre, ulaştırma bakanımız, yeni köprülerin pahalı olmadığını, eskilerin yurtdışı emsallere göre ucuz kaldığını belirtmiş.

ek: yazılı kaynak

madem yurtdışını emsal alıyoruz, sayın bakana sormak istiyorum;

dünyanın en ağır ötv vs. vergisi ile araç alınan ülkedeyiz. adeta bir araba alan bir de devlete alıyor. neden bunun için yurtdışını emsal almıyorsunuz?
norveç te elektrikli araçlar ücretsiz olarak şarj ediliyor, vergileri yok ya da yok gibi. neden bunu da emsal almıyorsunuz?
son olarak; sizce vatandaş mı devlete hizmet eder, devlet mi vatandaşa hizmet eder?