"sensiz olmuyo"
aşk mesajı filan değil tabii ki, nerde bizde o günler. eniştem yazmış. bir yıldır her cumartesi gecesi geleneksel kellepaça içme etkinliğimiz vardı. bizim araba tamirde olunca bu akşam gidemedim. çorbanın fotoğrafını filan çekmiş.
17.09.2018 · 50. sıra
stansfiel
16.09.2018 01:25