Sık geçen başlıklar

yazarların whatsapp'ta aldıkları son mesaj 3

ekşi'de gör
"sensiz olmuyo"

aşk mesajı filan değil tabii ki, nerde bizde o günler. eniştem yazmış. bir yıldır her cumartesi gecesi geleneksel kellepaça içme etkinliğimiz vardı. bizim araba tamirde olunca bu akşam gidemedim. çorbanın fotoğrafını filan çekmiş.
cidden bu başlığa yazan kimseyi yadırgamıyorum ancak sözlüğün en saçma, en gereksiz başlığıdır bence bu.

arkadaşından gelen; naber la yarraaam?
veya
sevgilinden gelen; gülü susuz seni aşksız bırakmam.
mesajı ne kadar önemli olabilir başka bir kimse için? cidden bilemiyorum altan
"hollanda'dan istediğin bir şey var mı?"

vatandaşlık istesem getirir mi acaba?