yurt dışında yaşıyorum.
üniversiteyi bitirir bitirmez, türkiye'de bir gün bile çalışıp vergi vermeden ülke değiştirdim.
türkiye'ye tatile değil sadece ailemi görmeye geliyorum, bu yüzden döviz de getirmiyorum.
türkiye'nin ekonomisi veya siyasetiyle ilgili konu açıldığında su veren itfaiyenin hortumu moduna geçiyorum.
18.07.2023 · 39. sıra
mignard
17.07.2023 01:41