Sık geçen başlıklar

yazarların en son ağlama sebebi 3

ekşi'de gör
dayımın eşi cilt kanseri ve son evresinde. şuan kocaeli'nde hastanede yatıyor ve çocukları yanında ancak dayım burada kaldı ve anneannem ile her akşam bize geliyorlar "belki bir haber alırız" ümidiyle* kısaca her gün gözlerimin önünde eriyorlar... insanın acizliği çok kötü bir şey, keşke elimden bir şey gelse.
türk hava yollari'na yani aslinda akape'ye karsi yuruttugum hukuk mucadelesini kazanmam. 2018 ve 2022 arasindaki 4 senede o tazminat kuş oldu zira sendikal tazminat cok agir bir tazminat turuydu normalde ama olsun.

avukatimin "hayirli olsun. kazandik." mesajini aldigimda paderborn'da yemekli bir toplantidaydim. renk vermemeye calisarak izinlerini istedim, kapinin onunde bir sigara yaktim ve katila katila aglamaya basladim. daha once hic boyle olmamisti. gozlerimin yasini durdurmadim.

bu ulke kurtulursa o yaslar dahil tum hakkimi helal edecegim. deve olan tazminati da, kaybolan yillari da, neyse yani iste her seyi. ama bu ulke kurtulursa.

arkadaslar, benim ve benden bin kere beter milyonlarin ahini unutmayin. siz guzelsiniz, siz degerlisiniz ve boyle olmasaniz bile ben (biz) size muhtacim (ciz). beni bir kere daha boyle aglatin.
dün gece ağladım. yaklaşık olarak 1,5 aydır bel fıtığı ağrısı çekiyorum. fizik tedaviler, manuel terapiler, egzersizler… söylenen her şeyi yaptım. dün yine ağrı kesici-ağrı kesici kas gevşetici iki tane ilaç içip günü geçirebildim. dayanılmayacak bir ağrı değil. ama sürekli bir ağrı. hep ben buradayım diyor. yoruldum. tükendim…