Sık geçen başlıklar

yazarların büyük istanbul depremi önlemleri 2

ekşi'de gör
rezidansta yaşıyorum, 33. kattayım. planım şu: bina çökerken benim bulunduğum kat tam zeminle aynı hizaya geldiği anda ya hak deyu camdan atlayıp koşarak uzaklaşmak.

zamanlama çok önemli sadece, 1 milisaniye bile.