Sık geçen başlıklar

yavuz sultan selim köprüsü otoban soygunu 1

ekşi'de gör
ben hayatımda böyle soygun,böyle vurgun görmedim.
şehir içindeki yola para vermek nasıl bir saçmalıktır.
bizler he dedikçe bu adamlar üstümüze daha çok biniyor.
videoyu izlemenizi rica ediyorum.

edit: evet bmw'ye biniyorum mesele 2.50 lira meseleside değil şehir içi bir yola para verme meselesi.
bunu anlayacak yazarların olduğunu düşünüyorum.

otoban soygunu