Sık geçen başlıklar

yastık altını ekonomiye katmayı başaramadık 2

ekşi'de gör
doymuyorduuuu... bir türlü doyuramıyoruz efendim. elimizde, avucumuzda ne varsa aldılar. kazancımız kuş kadar kaldı. ülkenin %99'luk kesimi sefil durumda. satılmadık kamu malı bırakmadılar. ödenekler mödenekler dibine kadar sıyırıldı. borçlanmadık fon kalmadı. ama yine de doymuyor. "bu ülke bitti. sıradakine geç" mi desek, ne yapsak? ne doyurur gözünü? atalarımızın konuyla ilgili bir sözü vardı sanki?
kulak arkasını başardı.