Sık geçen başlıklar

yasaktan haberim var ama gidecek yerim yok 2

ekşi'de gör
tavırlara bak polisteki. sen o ahkamı sokaktaki garibana, evsize keseceğine; kapalı mekanı açtırıp eğlence düzenleyen akepelilere kessene.
üst edit: evsiz olduğu doğrulandı. iletişim bilgisi de mevcut. video
__
3.150 tl ceza kesilen garibanın sözleridir... polis "3.150 tl ceza uygulayacağım sana" derken, tepeden bakaren siz utanıyorsunuz... arkadan da turistler geçiyor... üniformanın verdiği özgüvene, kasıla kasıla yürüyüşe bak. bir de dövseydin... - video

yerim yok, uyuyacak yer arıyorum... gitcek yerim yok, kalcak bir yerim yok...
3150 tl ceza uygulayacağım sana...

aferin sana, ne güzel kurtardın memleketi. sorup soruşturma "gerçekten kalacak, yatacak yeri yok mu acaba?" diye... sabaha kadar ceza yaz, hiçbir ceza kapkara vicdanın kadar ağır olamaz nasılsa... kaynak

edit: ak troll'ün teki bu başlığı açıp birkaç yere bkz verdim diye nickaltıma "ilgi şeysi" yazmış. (bkz: #117380459) mesajla da diyor ki "polis cezayı kesmek zorunda, nöbetçi savcılığa gidip iptal edecekmiş" benim yaptığım da ilgi budalalığıymış.

hadi ceza başvuru üzerine iptal oldu anladık. adam sokakta kaldı onu ne yapacağız? cevap yok tabii ki. akp'ye ve kurduğu çarpık düzene laf gelmesin de acınızdan ölseniz de sorun değil bu tiplere... vicdan ne arar ki bunlarda...