Sık geçen başlıklar

yarın saat 11'de güvenpark'ta olacağım 1

ekşi'de gör
bu çağrı gerçekten boş bir çağrı değil, çok net sokak çağrısıdır. olması gerekendir. adalet, evet herkes için adalet!

dilerim bu duruşu birkaç güne yumuşatarak eline yüzüne bulaştırmazlar.