Sık geçen başlıklar

yani biz sınavda ter dökerken sen kısır yiyordun 1

ekşi'de gör
hakli bir serzenisttir. ben de isterdim esimi soguk bir tostla ise gondereyim. "bebegiiiimmm kapiyi kapat da ev soğumasın" diye arkasindan seslenip sicak yatağıma geri döneyim. ama hayat zor, hayat meşakkatli...
sabahın ayazinda cigerlerimi elime aldım keh keh öksürerek okula geldim. verem olmamışımdır insallah. alt komşu simdi uyanmis kahvesi elinde sabah programi izliyordur. bazen de benim topuklu ayakkabi sesime uyanıyormuş piremses... kiyamam.

esin sayesinde ayakta duruyorsan, o ayakların yolu neredeyse oraya yürürsün. onun kanatlariyla uçuyorsan, canı istediğinde yere indiverir. defalarca kez soyledik, söyleyeceğiz: evlilik hasta ruhlu insanlarin iyilesecegi bir mekanizma degildir, özgürlük hic degildir. kir dizini babanin yaninda oku. 14 yasinda neyin pesinden gittin?