tayyip erdoğan dönemi devlet memurudur.
milas-ören'deki yangın sonrası hasar tespiti için çevre ve şehircilik bakanlığından gelen memurun maserati ile gelmesi strong türkiye olduğumuzu dosta düşmana gösterdi(!).
video.
vay be...
1 tane yangın söndürme uçağımız yok ama memurlarımız maserati ile geziyor.
edit: inanmayan arkadaşlar, valla videoyu çeken kişi orada, yalansa ve troll amaçlı yaptıysa o zaman günahı onun boynuna artık.
edit-2: bazıları bu şahsın devlet memuru olmadığını, özel denetim kuruluşundan geldiğini yazmış. öle bile olsa tüm türkiye'nin canının yandığı yere böyle bir arabayla gelmek nasıl bir mallıktır?
08.08.2021 · 24. sıra
altay horda
07.08.2021 12:14 ~ 13:25