Sık geçen başlıklar

yangın hasar tespitine maserati ile gelen memur 1

ekşi'de gör
tayyip erdoğan dönemi devlet memurudur.

milas-ören'deki yangın sonrası hasar tespiti için çevre ve şehircilik bakanlığından gelen memurun maserati ile gelmesi strong türkiye olduğumuzu dosta düşmana gösterdi(!).

video.

vay be...
1 tane yangın söndürme uçağımız yok ama memurlarımız maserati ile geziyor.

edit: inanmayan arkadaşlar, valla videoyu çeken kişi orada, yalansa ve troll amaçlı yaptıysa o zaman günahı onun boynuna artık.

edit-2: bazıları bu şahsın devlet memuru olmadığını, özel denetim kuruluşundan geldiğini yazmış. öle bile olsa tüm türkiye'nin canının yandığı yere böyle bir arabayla gelmek nasıl bir mallıktır?