eve oda spreyi alın. bazen tam dışarı çıkacakken arkadan "pısst" diyor, mutlu oluyorsunuz.
ya da ben malım amk. :(
19.10.2015 · 24. sıra
taytsiz kral
18.10.2015 14:06