Sık geçen başlıklar

yakışıklı güvenlik 2

ekşi'de gör
zekânın nasıl bir şey olduğunun iyi bir örneği kendisi. büyük çoğunluğunu kendi mesleğinden utanan ve eğitimsiz insanların oluşturduğu güvenlik görevliliğinin temsilcisi olmuş, mesleğini yaparken kanunu iyi okumuş ve bu yüzden yaşadığı bazı olaylara dikkat çekmek için de sosyal medyada hesaplar oluşturmuş biridir kendisi. tabii başta saf bilgi olan videolar zamanla show'a döndü. başka türlü de dikkat çekemezdi zaten. neredeyse 1 senedir kendisine edilen hakaretlere bile saygılı bir şekilde cevap vermesi, kırsal bir türkçe kullanmaması benim bile dikkatimi çekmişti. bugün testo ile olan videosunu izlerken öğrendim ki aslında gayet zeki de bir adammış. polis kolejini kazandığı halde özel sebeplerle okuyamamış bu yüzden anadolu lisesine kaydolmuş. onu da ilk dönemin sonunda hazırlıkta bırakmış parasızlıktan. istanbul'a dönünce de eskiden içinde ukde kalan polisliğe benzediği için güvenlik olmuş anlattığına göre. gerçekten zekâ öyle bir şey ki bir yerden seneler sonra da fırlayabiliyor. bunu ünlü olduğu için söylemiyorum. sadece tavrından ve efendiliğinden ötürü söylüyorum. allah yolunu bahtını açık etsin kendisinin de ailesinin de.
eleman kendi hayatını nasıl daha iyi bir hale getirebilirim umuduyla yola çıkıp kendimi rezil eder miyim, bu işin işin sonu ne olur vs demeden hayat kalitesini, gelirini arttırmak için elinden geleni yapıyor. ben veya buradaki insanların yüzde 90 ı bunu yapabilir miydi ? hayır. adam ben ve buradaki insanların büyük bir çoğunluğundan daha iyi bir gelire hayat standartına kavuştu mu ?bence kavuştu. o zaman ben bu adamı yargılamam. saygı duyarım. benim yapamadığım ve asla yapamayacağım bir yöntemle kendi hayatının kalitesini arttırıyor. devam.