Sık geçen başlıklar

ya ben ya sigara diyen kadın 4

ekşi'de gör
içmeyen biri olarak tercihim net sigara.
kendini kağıda sarılmış tütünle versusa sokan kadınla işim olmaz. soytarı arıyorsa sirkte bulsun.
haklı kadındır. hem sizde hem de onun saçlarında sigaranızın kokusundan bıkmıştır. öpse tadından iğrenmiştir. başka seçenek de kalmamıştır kendisine. sonuç itibarıyla haklıdır. içmeyen biri için sigara gerçekten iğrenç bir şey.
çok haklıdır kendine saygısı olan kadındır.sizin pis kokunuzu çekmek zorunda değildir. ne cebine ne sağlığına ne etrafına faydası olmayan bi şey için sizi tercih etmek yerine sigarayı tercih ediyorsa sigarayla mutluluklar dilenmelidir.sonuçta kendini düşünmeyen sizi hiç düşünmez değil mi ? hııh.