alttaki "yeni hasat gelmiş güle güle kullan ablacım ;)" yorumu konuyu gayet güzel izah ediyor.
(bkz: allah var çünkü kuran'da öyle yazıyor)
24.02.2016 · 32. sıra
spankenstein
23.02.2016 08:49