Sık geçen başlıklar

yılbaşına yalnız girmek 4

ekşi'de gör
ilk olacak, bakalım. belki de en boktan yılbaşım, bi paket cips bile yok. alttaki bakkala inecek motivasyonum yok. su içerek girerim artık yeni yıla. bomboş oturuyorum odanın ortasında. mutlu yıllar.
şuan evde tek başımayım. entriyi girinceye kadar girmiş olacağız derken gird..
üst edit : mesaj kutum patladı, gelin lan sarılalım birbirimize, koyayım yalnızlığa. sonuna kadar yalnızız ulan :))))

senelerdir yalnızım, hayatımda birisi yok. tek bir tane arkadaşım yok. benim için herhangi bir günden farksız.

edit : destek mesajı atan herkese çok teşekkür ediyorum arkadaşlar, hayatımda bir tek ekşi var zaten. sizler iyi ki varsınız :)

hepinizin yeni yılı kutlu olsun, umarım bu yeni yılda herkesin çok çok mutlu olması dileğiyle:)