Sık geçen başlıklar

yılbaşını evde geçirmek icin en geçerli sebep 1

ekşi'de gör
2019'un son çeyreğinde kanseri yendim ama karnımda hala kocaman bir yarık, üzerinde de dikişler var ve doktor bir süre üşütmemem gerektiğini söylüyor.

bu sene de evde geçsin ne yapalım. :)