Sık geçen başlıklar

yılbaşını askerde geçirmek 8

ekşi'de gör
31 aralık 1996... yer sümbül dağı'nın hakkari'ye bakmayan tarafında bir mevzi... hava en iyi ihtimalle -15 filan. saat akşam 10 civarı. birkaç gündür bir şey yapmıyoruz ama bölgedeyiz. kafamda yün bere, kulaklarım soğuktan yara. kafam kaşınıyor. bereyi çıkartayım diyorum. berenin yünleri kulağıma yapışmış çıkartırken acıyor. aklıma bir anda tam bir sene önce "seneye bu saatlerde nerede ne yapıyor olurum acaba?" diye düşündüğüm geliyor. 96 yılbaşına dair bu gereksiz anıyı her sene hatırlarım...
1 saat önce basima gelen olaydir.
acikcasi pek sallamadim. sivilde de olsam birsey degismeyecekti . para yok pul yok yani 2 bira alip icecek param bile yoktu. bu fakirlikte disarda olsam ne olacakti. en azından askerlik belasindan kurtuluyorum.
yemekhane de kisi basi 2 baklava birazda kuruuemis dagittilar onu da yemedim arkadaslara verdim icimden gelmiyor yemek . yilbasi bayram filan umurumda degil tek istedigim bir an evvel ozgurlugume kavusmak coronadan dolayi carsi izni de yok tam bir mapus hayatina dondu. safak 38 samsun atakum il jandarmadan selamlar
kısa dönem askerliğime iki bayram bir yılbaşı sığdı.

abim uzun dönem hatta 18 ay yaptı. o da iki bayram bi yılbaşı gördü.

kafa bi komutan varsa gece nöbetinde 10/10 olmasa da 3/10 güzel geçiyor.
2009'dan 2010'a geçerken yaşadığımı hadise. dağıtılan kuru yemişi ve kantinden güç bela alabildiğim bir paket cipsi elma çayı eşliğinde yiyip saat 10'da uyumuştum.
iki yılbaşı, iki doğumgünü geçirmiş bir abiniz olarak bana derdinizi siktirtmeyin. ne konuştunuz amk 2 hafta goygoy yapacaksınız.
dahil olduğum gruptur. allahtan arkadaş grubumuz güzel ondan kaynaklı eğlenceli geçti. cipsler, çekirdekler,fotoğraflar,boomeranglar havada uçuştu. çok garip ama güzel bir deneyimdi. güldük eğlendik artık bitsin şu askerlik plz.2018e girmenin en güzel yanı 17 gün sonra terhis olmak.

17 lan 17. allahu ekber vuhuuuvvv
aksam yemeginde kizarmis tavuk cikti, birazdan da er gazinosuna gecip findik fistik yenilecek. oyle bi yilbasi iste.