çevre ve şehircilik bakanı mehmet özhaseki’nin rezil açıklaması.
kaynak
özhaseki:ev sahipleri, (eğer ölüleri de yoksa) valla yıkıldığı iyi olmuş bize villa verdiniz diyor.”
bu nasıl rezil bir açıklamadır,depremin yıldönümünde,daha binlerce kayıp ve cesedi dahi bulunamamış insan varken,bu nasıl berbat bir zihniyettir?
08.02.2024 · 4. sıra
some things are best left unsaid
06.02.2024 23:11