Sık geçen başlıklar

yıkıldığı iyi oldu bize villa verdiniz 1

ekşi'de gör
çevre ve şehircilik bakanı mehmet özhaseki’nin rezil açıklaması.

kaynak

özhaseki:ev sahipleri, (eğer ölüleri de yoksa) valla yıkıldığı iyi olmuş bize villa verdiniz diyor.”

bu nasıl rezil bir açıklamadır,depremin yıldönümünde,daha binlerce kayıp ve cesedi dahi bulunamamış insan varken,bu nasıl berbat bir zihniyettir?