biz moruk dinozorlar jenerasyonu bir zamanlar liseli ergenlerdik, 80'li yıllarda "herıld yani", "naber moruk", "hey corç versene borç" "zzzzt erenköy" falan derdik de büyüklerimiz aynı buradaki dinozor dayıların yaptığı gibi yargılar, surat yapar, "zamane gençleri de çok dejenere, dili katlediyorlar" diye homurdanırdı.
içi geçmiş dinozorlar bir zamanlar genç olduklarını ve bunlardan daha beter laflar kullandıklarını unutmuş da zamane gençliğini yargılıyorlar, bak sen hele bak. ulan 25-30 yıl önce herıld yani, elden gel, çak moruk, espri yaptın sifonu çek demiyor muydunuz? lan hepiniz oradaydınız be! sanki siz 20 yaşında olsanız öyle konuşmayacaksınız. boş yapmayın la dinozorlar sizi...
siz gençlik yıllarınızı unutmuş olabilirsiniz ama ben unutmadım, dün gibi hatırlıyorum.
yıkık kelimesi gayet güzel bence, yıllarca bu zıkkımın türkçede karşılığı olmadığı için loser dedik durduk. gençlere bravo, tam karşılayan mis gibi öz türkçe tabir icat etmişler, çok takdir ettim. boş yapma da gayet hoş bir ifade. gençler siz homurdanan içi geçmiş dayılara bakmayın, onların ruhu 70 yaşında, hayata küsmüşler hater modunda takılıyorlar, yıkıklar sürüsü. ha şimdi aklıma geldi, hazır el atmışken şu hater lafına da güzel bir türkçe karşılık buluverin size zahmet.
02.07.2020 · 24. sıra
sorg
01.07.2020 12:53 ~ 12:58