kiraya yüzde 25 artış sınırı aslında kiraların artmasına sebep olan şeylerden biri. ankara için konuşuyorum eryaman bölgesinde 2 sene evvel güzel 4+1 evler
2.5-3 bin civarındaydi. şimdi iki sene toplamda yüze 200 enflasyon olsa bu evin kirası 10-12 olacaktı. ama hükumet bh yüzde 25 sınırı koyunca boş ev sahipleri nasıl olsa kiraya verince arttırmayız diye düşünüp evlere daha fazla zam yaptılar şu an 20-25 oldu aynı evler. şimdi ortada söyle saçma bir durum var bu ev kiraları aşırı artarken aynı apartmanda iki senedir kriaci olan adam iki kere yüzde 25 ile 5 bin lira kira ödüyor. aynı apartman aynı tip daireler biri 25 bin lira diğeri 5 bin lira. ikisinde de ev sahibi kiracı arasında problem var. sizin yapacağınız iş de kendinize benzer aynı kur korumalı sistem gibi bu da işleri daha çok karıştırdı.
23.04.2023 · 1. sıra
cllt93
22.04.2023 01:42