Sık geçen başlıklar

yüksekova'da mayına basan hdp'li başkan 1

ekşi'de gör
teşbihte hata olmaz kendi bokuna basmak gibi bir şey yaşamış.

ayrıca (bkz: kendi düşen ağlamaz)

baştan edit: o da sonuçta bir insan diyecek sevgi güvercini barış aşığı terör sevicilere söyliyim o mayınları öldürmek için kurduğunuz asker ve polis öldüğünde yada yaralandığında siz ne kadar üzüldü iseniz ben de o kadar üzülüyorum ne eksik ne fazla.