teşbihte hata olmaz kendi bokuna basmak gibi bir şey yaşamış.
ayrıca (bkz: kendi düşen ağlamaz)
baştan edit: o da sonuçta bir insan diyecek sevgi güvercini barış aşığı terör sevicilere söyliyim o mayınları öldürmek için kurduğunuz asker ve polis öldüğünde yada yaralandığında siz ne kadar üzüldü iseniz ben de o kadar üzülüyorum ne eksik ne fazla.
17.06.2016 · 9. sıra
sosis
16:21 ~ 16:25