Sık geçen başlıklar

xiaomi kullanıcılarının pinti ve varoş olması 2

ekşi'de gör
asgari ücretle geçinip iphone kullanan insanlar kadar varoş değildir.
dandik çin malı dediği marka:

dünyaca kabul görmüş snapdragon işlemcileri kullanıyor
depolaması samsung'un ürettiği depolamalar
ram de samsung'dan
kameralar sony ve samsung'tan

xiaomi'ye kalan tek şey cihazın kasasını üretmek ve montajlamak. bunu da yapıp cihazı çok çok ucuza satıyorlar. ama pahalı olunca kaliteli cihaz alıyorum sanan salak kesim xiaomi kullananlara laf atıyor. * evet salak dedim.