Sık geçen başlıklar

wonder woman 1984 2

ekşi'de gör
efkârım birikti sığmaz içime
bin sitem etsem de azdır kadere
bu berbat filmi yazan ve yönetene
imdb'de 1 puan ver dilektaşı

gülden karaböcek bu filmi izlese ağlardı, ama utancından. çok kötü bir şey çıkacağını biliyordum ama gal gadot, şu yalan dünyada en beğendiğim 3. kadın olduğu için izledim. gal gadot, gerçekten çok güzelsin şrfsz. sana bir şiir yazdım:

gal gadot
seninle kıyaslayınca hissediyorum
kendimi adeta bir katot

fakat bir o kadar da berbat bir oyuncusun. sanki oyunculuğun, daha da berbatlaşmış. filmin ilk yarısı, karakterlerimizi tanıyalım tadında geçiyor. keşke agatha christie romanları gibi kim kimdir özeti olan bir yazı çıksaydı filmin başında, "lord filanca, huysuz ve aksi bir ihtiyar, çok düşmanı var karısı da boynuzluyor" gibi. ikinci yarısı şahane desem o da değil, çin kerhanesi gibi rengarenk ve karışık. ama gal gadot gerçekten wonder bir avrad.

--- spoiler ---
sonunda yaptığın ulusa sesleniş, beni çok duygulandırdı diana ama dileğimi asla geri almaz, ortamlarda aldım aldım ehehe derdim.
--- spoiler ---
avm'de hırsız kovalayan tanrısal güçlere sahip bir amazon savaşçısının bebek firarda'dan hallice maceralarının anlatıldığı dc filmi.