Sık geçen başlıklar

windows 3.1 kullanmış efsane nesil 1

ekşi'de gör
dosya yoneticisini incelerken annem sanirim cok onemli bisey yaptigimi zannedip bana sutlu kahve yapmisti hala unutamiyorum.

tanim: dahil oldugum nesildir