lan oğlum size ne? size ne amına koyayım?
bu mocha siki kahvecilerde satılmıyor mu? içecek türü olarak kahve değil mi? herkes kahve'nin zift gibi olan çeşitlerini içmek zorunda mı?
geçen sene arkadaş zoruyla kimya labındaki aletlere hazırlanan bir dünya kahvesi içmiştim. ekşimtrak değişik bir şeydi. hani onu sevince damak tadımız var da mocha sevince yok mu?
veganlar,feministler bi de bu kahve fetişleri amk.
la oğlum size ne? kahveye 3ü1 aradayla başlamışsınız gelip buralarda şekil yapıyorsunuz.
06.05.2017 · 44. sıra
aborjini
05.05.2017 14:33